Pes v šoli

 

 

 

Sonjain Mini RadikonPasja zvestoba, naklonjenost, prijaznost … lahko bistveno pripomorejo k ustvarjanju spodbudne učne klime. Če je vodnik terapevtskega psa učitelj, lahko po skrbnih pripravah prihaja s psom v razred. Za delo so potrebna številna soglasja, najpomembnejša je podpora vodstva šole, sodelavcev, Zavoda republike Slovenije za šolstvo, učencev oz. dijakov in  staršev. Oblike dela so zelo različne, odvisne od starosti in sposobnosti učencev, na primer:

 

  • redno delo v razredih v šoli z običajnim programom (OŠ, srednje šole),
  • sodelovanje pri krožkih, dejavnostih in podobno s skupinami otrok,
  • individualna pomoč učencem s posebnimi potrebami v OŠ z običajnim programom,
  • redno delo v oddelku v šoli s prilagojenim programom,
  • individualne oblike dela v šoli s prilagojenim programom.

 

OŠ P. VorancPričakujemo lahko, da bodo ob kužku šolarji bolj sproščeni, pogumni, motivirani, da bodo laže vzpostavljali socialne stike. Pasja brezpogojna naklonjenost spodbuja občutke sprejetosti in varnosti.
V vsakem primeru poskrbimo za varnost učencev. Upoštevamo, da je živahno okolje za psa lahko naporno. Otroke ali dijake opozorimo, kako se ob psu vedemo, v učilnici pripravimo ustrezen plakat.
Predvsem redna prisotnost psa v šoli z običajnim programom je v Sloveniji novost, zato velja biti pri vpeljevanju posebej previden.

 

                                          Tačke v šolah, 2019.pdf

                                          Tačke v vrtcih, 2019.pdf